Sunday, July 22, 2007
هشتم مرداد روز همبستگی با زندانیان سیاسی

به نام سعادت مردم ایران


جبهه ی دموکراتیک ایران با اعلام روز هشتم مرداد به عنوان روز همبستگی با زندانیان سیاسی از نهاد های مختلف دعوت به بزرگداشت این روز کرده است.
این روز بزرگ که به مناسبت اولین سالگرد شهادت دانشجوی مبارز اکبرمحمدی در زندان اوین به عنوان همسبتگی با زندانیان سیاسی نام نهاده شده است یادآور رشادت و مقاومت دلیرانه روان شاد اکبرمحمدی می باشد .
این مبارز سازش ناپذیر که در زندان اوین به طرز مشکوکی جان باخت سال ها زیر شکنجه های وحشیانه وزارت اطلاعات مقاومت کرد و در آخرین روزهای زندگی با اعتصاب غدایش با شهامتی مثال زدنی دیو استبداد را تسلیم آزادی خواهی خود کرد . پیکر این مبارز خستگی نا پذیر شبانه و بدون اطلاع خانواده اش توسط عوامل امنیتی در روستایی نزدیک زادگاهش آمل به خاک سپرده شد تا علت مرگ او نامعلوم باقی بماند.
کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی ضمن همدردی با خانواده ی محمدی و سایر زندانیان سیاسی با اعلام حمایت از طرح جبهه دموکراتیک ایران از تمامی مدافعین حقوق بشر و فعالین سیاسی تقاضا دارد با حمایت از زندانیان سیاسی مانع از اجرای توطئه شوم حذف فیزیکی آنان توسط نظام دین سالار شوند
کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی ضمن اعتراض به بازداشت غیر قانونی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر خواهان آزادی کلیه زندانیان سیاسی می باشد و در این راه از هیچ تلاشی برای آزادی این عزیزان دریغ نخواهد کرد. بار دیگرحمایت خود را از هرگونه حرکت اعتراضی مسالمت آمیز در روز هشتم مرداد اعلام میکنیم واز دانشجویان، معلمین، کارگران ، زنان ، خانواده های زندانیان سیاسی و مردم ناراضی ایران دعوت میکنیم در این روز فریاد اعتراضی خود را به گوش جهانیان برسانند.
کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی
ایران -تهران
1386/04/31
دوستان برای حمایت می توانند نام کامل خود ودر صورت وجود وبلاگشان را در قسمت نظرات تارنما ثبت کنند ویا با آدرس ایمیل ما در زیر تماس بگیرند.عزیزانی نیز که مطالبی در خصوص وضعیت بهروز جاوید تهرانی نگارش کرده اند نیز می توانند مطلب را به آدرس ایمیل ما بفرستند