Monday, April 23, 2007
زندانیان سیاسی در زندان گوهر دشت در معرض خطر مرگ قرار دارند
بنا بر اظهارات سخنگوی کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی مهرداد لهرابسی و بهروز جاوید تهرانی بیشتر از هر زندانی دیگر در معرض خطرحذف فیزیکی قرار دارند .

این اظهارات ساعتی پس از گفتگوی تلفنی مسئولین کارزار با یکی از زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر اعلام شدند.

این زندانی سیاسی با اعلام اینکه یکی از مسئولین زندان پس از آنکه تمامی اشرار و قاتلین را در دارالقرآن این زندان جمع کرد خطاب به آنها زندانیان سیاسی را منافق توصیف کرده و افزود به این افراد نباید رحم کرد . پس از این اظهارات مغرضانه مهرداد لهراسبی یکی از مظلوم ترین زندانیان سیاسی توسط علی محمدی معاون زندان رجایی شهر اظهار و به وی اعلام شد اگر از خواسته های خود چشم پوشی نکند به مانند اکبر محمدی از بین خواهت رفت.این در حالی است که تنها خواسته این زندانی سیاسی اعطای مرخصی برای درمان مشکلات جسمی اش می باشد.
این گونه تهدیدات نشان دهنده ی طرح واضح جمهوری اسلامی برای از بین بردن زندانیان سیاسی می باشد .

همچنین بهروز جاوید تهرانی طی صحبتی با مسئولین کارزار اعلام کرد از طرح کارزار آزادی خود دفاع می کند و من بعد هیچ گونه سخنگوی به غیر از کارزار آزادیش نخواهد داشت . وی اعلام کرد تمامی خواست ها ، نامه ها ومواضع خود را از طریق کارزار آزادیش به اطلاع مردم ایران خواهد رساند.

کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی با تاکید بر اینکه زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر کرج به شدت در خطر حذف فیزیکی قرار دارند لذا از تمامی سازمان ها ، گروه ها و فعالین حقوق بشر در سراسر دنیا برای آزادی این تبعیدیان سیاسی کمک می خواهد . کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی مراتب اعتراض خود را به عدم تفکیک زندانیان سیاسی و اشرار اعلام می کند و مسئولین سازمان زندان ها را به رعایت قوانین داخلی ایران دعوت می کند.

کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی
1386/02/03
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
midvaram ke har che zootar az hamishe be rahaie beresim