Saturday, April 21, 2007
وکیل مدافع بهروز جاوید تهرانی با وی دیدار می کند
بنا بر گزارشات رسیده به کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی خلیل بهرامیان وکیل مدافع بهروز جاوید تهرانی قصد دارد با این زندانی در زندان رجایی شهر دیدار کند.
بهرامیان که چندی قبل بنا به در خواست فعالین حقوق بشر وکالت لهراسبی و جاوید تهرانی را پذیرفته است اعلام کرده قصد دارد به طور جدی وضعیت این دوزندانی را پیگیری کند.مهرداد لهراسبی یکی دیگر از محکومین کوی دانشگاه است که به دلیل عدم توانایی مالی در تامین وثیقه به منظور استفاده از مرخصی در شرایط نگران کننده و درد آوری در زندان رجایی شهر به سر می برد.این در حالی است که هم بندان لهراسبی وضعیت وی را حاد توصیف کرده اند و اعلام کردند هر گونه مسئولیت نگهداری وی در زندان بر عهده مسئولین جمهوری اسلامی است .
نگهداری این دو زندانی در کنار اشرار و قاتلین در زندان رجایی شهر خود نقض مسلم قوانین داخلی ایران است که بر اساس آن زندانیان باید بر حسب اتهام از یکدیگر تفکیک شوند . بهروز جاوید تهرانی چندی قبل طی نامه ای اعلام کرد همچنان از محکومین حوادث مربوط به کوی دانشگاه است و از مردم ایران در خواست کرد به کمک او بشتابند . تهرانی در این نامه اعلام کرده قاضی پرونده وی را به دلیل فعالیت های قبلی اش محکوم کرده است.
کارزار آزادی جاوید تهرانی با در خواست از فعالین حقوق در سراسر دنیا اعلام می کند برای آزادی این دو زندانی سیاسی از هیچ تلاشی دریغ نکنند. بار دیگر از تمامی فعالین حقوق بشری در سراسر دنیا برای آزادی زندانی مظلوم بهروز جاوید تهرانی کمک می خواهیم.
کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی
1386/2/1
دوستان برای حمایت می توانند نام کامل خود ودر صورت وجود وبلاگشان را در قسمت نظرات تارنما ثبت کنند ویا با آدرس ایمیل ما در زیر تماس بگیرند.عزیزانی نیز که مطالبی در خصوص وضعیت بهروز جاوید تهرانی نگارش کرده اند نیز می توانند مطلب را به آدرس ایمیل ما بفرستند
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
درود دوست عزیز لطفا بیانیه حزب دموکرات ایران در حمایت از بهروز جاوید تهرانی را روی سایت بگذارید http://www.irandp.org/news/fa/?mi=1&ni=6347