Saturday, March 24, 2007
خليل بهراميان وکالت بهروز جاويد تهرانی را پذيرفت
انجمن زندانیان سیاسی: خليل بهراميان وکالت بهروز جاويد تهرانی و دو زندانی سياسی ديگر به نام های مهرداد لهراسبی و امیر ساران را پذيرفت.

بهراميان که وکالت شماری از زندانيان سياسی از جمله احمد باطبی، منوچهر محمدی، حشمت الله طبرزدي و زنده ياد اکبر محمدی را بر عهده داشته است، گفته قصد دارد به طور جدی پرونده ی بهروز جاويد تهرانی، زندانی پرونده ی کوی دانشگاه تهران را مورد بررسی و پيگيری قرار دهد.

جاويد تهرانی با ارسال نامه ای از زندان رجايی شهر کرج گفته بود که قاضی حداد (زارع دهنوی) معاون امنيت دادستانی تهران وی را همچنان در ارتباط با پرونده ی کوی دانشگاه تهران زندانی کرده است.

مهرداد لهراسبی و امیر ساران نیز در زندان رجایی شهر کرج محبوس هستند
دوستان عزیزی که مایل به حمایت از کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی می باشند می توانند نام کامل خود ودر صورت وجود وبلاگشان را در قسمت نظرات تارنما ثبت کنند ویا با آدرس ایمیل ما در زیر تماس بگیرند.عزیزانی نیز که مطالبی در خصوص وضعیت بهروز جاوید تهرانی نگارش کرده اند نیز می توانند مطلب را به آدرس ایمیل ما بفرستند.
8 Comments:
Anonymous Anonymous said...
salam .lotfan webloge ma ra ham dar liste hamian gharar dahid.ba tashakor
www.behzadmehrani.blogfa.com
( حقوق بشر و فرد گرايي)

Anonymous Anonymous said...
با سلام و ادب
می خواستم بدینوسیله حمایت خود را از کارزار آزادی بهروز عزیز اعلام کنم
www.nasour.com
www.nasour.blogfa.com

Anonymous Anonymous said...
من هم نیز امضا میکنم
نام من را نیز ثبت نمایید
حسن قادری نجف آبادی

www.hasanghaderi.com

Anonymous Anonymous said...
بنده هم حمایتم را از کارزار اعلام می کنم

با وبلاگ :برای دموکراسی تا رهایی به آدرس http://pmaani.blogfa.com

نامم را نیز در فهرست حامیان ثبت نمایید: با تشکر
پریا مانی

Anonymous Anonymous said...
من هم حمایت می کمنم...نام مرا هم بیافزایید...ریحانه حقیقی
sarzaminama.blogfa.com

Blogger علی کلائی said...
حمایت میکنم و اگر کمکی از دستم بر میاید بگویید که در خدمت هستم .
یا حق

Anonymous Anonymous said...
خسته نباشید لطفا نام من را هم اضافه نمایید.

Anonymous Anonymous said...
سلام.من هم امضا می کنم.
وبلاگ نیروانا
www.mhmehrzad.persianblog.com